İçeriğe geç

Etiket: ama

Eksi bakiye ödenmezse ne olur ?

Eksi Bakiye Ödenmezse Ne Olur? (İzmirli Birinin İç Sesinden Hayata Dair Fazla Düşünülmüş Bir Rehber) İzmir’de yaşayıp da “abi ben bu ay biraz sıkıştım ya” cümlesini kurmayan insan sayısı, sahilde kışın denize giren insan sayısına denk: var ama çok spesifik bir tür. Ben de o türden değilim. Daha çok “maaş yatar yatmaz neden üç gün içinde yok oluyor” grubundayım. Bu yüzden bankayla aramda tuhaf bir ilişki var. Ne tam sevgiliyiz, ne tamamen yabancı. Ve işin garibi şu: En çok korktuğum şeylerden biri de şu basit ama sinsice kulağa çarpan soru: Eksi Bakiye Ödenmezse Ne Olur? Merhabalar! Rekoryapiinsaat olarak “Eksi bakiye…

Yorum Bırak
şişli escort
https://www.rinmedya.com https://pandorapsikoloji.com.tr https://fakirstore.com.tr Sitemap
https://elexbett.net/betexper.xyz